Wednesday, March 9, 2011

mistake agains =.=



ish . hari ni aku buat kesalahan lagi . kesalahan yang sama huargghh
sepatutnya aku ta yah cari dia tadi . eyhh ta aku ta cari tapi terjumpa huhu
kenapa mesti terjumpa dgn dia lagi semalamkan dh jumpa ish.
hari ni jumpa dia dan teruknya lagi aku tatap je muka dia ..huhuu rindunya dgn kamoo.

hey ! no jgn rindu2 larh . ergh lupakan pasal dia, mulakan kehidupan yang baru ...
tapi . tapi dia bercakap dengan aku tadi huaaaa ... cara cakap dan pandangan dia membuatkan aku rasa seperti 5 tahun yg lalu . huarghh ..please stop it !
No! i can't ..but why ? huhuhu

tapi serius la tadi dia mesti perasan aku renung dia . abes nk buat macam mana dh lama ta jumpa dia . still lagi ingat tadi dia cakap 'masuk kelas ! belajar ' haaiii cara dia cakap seperti dari kakak kepada adiknya . gila rindunye .
2 masa terakhir nak balik tadi asyik teringang-ngiang je apa yg dia cakap.
serius rindu .

mesti best kalau kita macam dulukan naj ?
ye la dulu kita slalu take care each other . aku still ingat lagi dulu mase skolah rendah asal balik dari sekolah je tepat pukul 2 kite mesti 'bergayut' ngan tepon padahal kul 3 lepas tue dh jumpa balik kat sekolah kafa .. haha
paling aku ingat ada sekali tu sepatutnya sekolah cuti hari tu disebabkan kau tu rajin sgt nk g skolaa kau bgun awal hari tu siap lagi call aku nak make sure hari tu betul-betul cuti. haha ntah pape sampai ibu aku pun terkejut tetibe ade kawan call pepagi bute haha kau laa org pertama yg call aku pepagi bute kau tahu ! kacau je nak tido hehe.
hah aku ingat when first time i call u then kau jawab "najiha bercakap" . haha masa tue rasa nak tergelak je tpi aku tahu knape kau jawab macam tu sbab time tue cita2 kau nk jadi ladyboss an ! hahaha
ingat agi dulu kalau ada yg nk cari kau mest diorang tanya kat aku padahal aku memang ta tahu kau kat mana tpi asal dorang tanya mest aku dapat tunjuk kau dekat mana dan2 tu juga kau muncul depan mata aku. sampai dorang pon pelik haha. hah lagi satu aku ingat . dulu kau ni kalu nk naik ke kelas punye laa penakot sbab gelap an eboh nak suruh aku teman haha pastu tiap kali naik tangga mesti tali kasut kau tercabut lepas tu tali kasut aku pulak macam sengal jek haha.

huargh bila cerita pasal kite je da boleh buat buku dah haha. serius naj rindu giler dengan kau tapi aku tahu yang kita takkan jadi macam dulu lagi . tapi aku still simpan batang eskrim ala2 pistol air yg kite dua share beli mase skola rendah dulu still nampak mcam baru pastu sepit rambut wane kuning yg kau bagi time birthday aku yg ke 11 . walaupun dh patah sebab terjatuh tpi kau ta marah aku un sbab patahkan sepit uh . rindu giler arh dengan kau ...kate pon 3 hari kan hahaha tpi kite bru jumpe 2 hari nseb baik esok dan hari seterusnya aku ta jumpa kau lagi kalau ta mesti aku payah nk lupa pasal kau ..

*kenapa 3 hari :
sebab najiha lahir 20 januari 94 dan azirah lahir 23 januari 94 so 3 hari ^^

No comments:

I loVe musiC

mukabuku Cik Ayra

mukabuku Cik Ayra II