Tuesday, March 1, 2011

Aku falliNg in love


Herm ... hari yang indah .. whop whoop ! haha
wuhuii aku jatuh cinta ..hohoho
ini betul-betul bukan gurauan
bak kata LJ dalam lagu dia
"memang benar aku sudAH jatuh cinta
memaNg benar aku hampir jadi resah
bila cinta dari mu hadir
bagai lena dri mimpi" blablabla ..da lupa lirik dia hehheh..

hoho i luv u larhh haha..

hui hui saya jatuh cinta dengan suara dia ..[lalalala] hahaha

macam mana boleh jatuh cinta :
tadi waktu di library tgh semangat nak buat kerja sekolah tiba-tiba aku terdengar satu suara yang menusuk ke dalam kalbu . wahhh !!
suara seorang lelaki yang paling comel dalam kelasku . huhhuu
time tu dia tgh training untuk pementasan drama .
perhh suara dia memang best gila. tekun gila tadi aku dengar dia nyanyi . ye la time tu aku sorang ja kawan2 aku yg lain masih tengah rehat yg ade pon budak kelas lain . masa terdengar dia nyanyi tu rasa macam hanya ada aku dgn dia ja didunia ni *wahahaha series memang best la suara dia . first2 macam ta percaya dia yang nyanyi tapi kene jgak percaya sebab dia sorang je yang nyanyi time tu dgn trainer vokal perempuan .
sekarang ni still terngiang-ngiang suara dia dalam kepala otak aku ni.. owhya tajuk lagu yang dia nyanyi tu ialah 'no one knows who i am' lagu ni sebenarnya dinyanyikan oleh seorang wanita tapi dia seorang lelaki menyanyikan lagu ini dengan begitu indah sehingga membuatkan aku jatuh cinta buat ke sekian kalinya dengan dia .. hahaha ets dia ni chinese ouh .. sebab tu aku kata cute hehe .. tapi dia betul-betul mencuri hatiku dengan suaranya yang begitu indah ..

No comments:

I loVe musiC

mukabuku Cik Ayra

mukabuku Cik Ayra II