Thursday, March 10, 2011

bengaNg nye la haii ! -.-'

pergh geram siot hari ni bukan setakat hari ni je samalam punye samalam punye semalam , senang cite sepanjang minggu ni laa an aku rasa macam orang bengong dkat sekolah
mane taknye dengan ta belajar lepas tu ada cikgu yg tak masuk laa klau yg masuk plak ta ajar semuanya gara-gara bebudak kelas aku buat latihan drama waktu belajar. pergh memang bengang tahap gorila arh rasa ta nak datang sekolah pon ada juga tapi sat g bila ta pi kata ponteng sekolah la pastu ta pasal2 nk medical checkup laa dan blablabla .. tapi rase bersyukur la juga sbab ta de homework masa cuti nant an hehe .. tapi melampau ar an sampai berlatih mengganggu masa belajar hadui nasib baik laa drama tu da nk dipentaskan lepas cuti kalau ta lagi lama laa aku membuang masa dkat sekolah tu ..

herm
tadi dkat sekolah ada kawan2 yg luahkan perasaan sorang pasal ex-bf sorang lagi pasal bestie . aku hanya mendengar saja yg pasal ex-bf tu herm ta pasti sgt sebab ta berapa nk tahu cite sebenar an tapi yg pasal bestie uh hurmm ada sikit emosional laa tadi . ye la an antara perkara yg paling susah nk dilupakan ialah pasal bestie kita . nak2 kalau bestie yg lama ngan kita bestie yg dh sebati dgn kehidupan kita . memang la payah nk lupakan an . lepas je aku dengar dorang luahkan perasaan aku pon bla pastu duduk sebelah kawan aku lagi sorang cakap2 kejap pastu ada la plak ketas ngan pensel kontot dkat atas meja tmpat aku duduk dan apa lagi aku pon meluahkan segala-gala dalam hati kat ketas uh boleh tahan penuh satu muka surat ar . abes tu aku tinggalkan ketas tu . rasanya kawan aku die simpan kot ketas uh ntah laa lantak dia arh .
tapi an lepas aku luahkan segalanya dalam ketas tu aku rasa lapang je . segala beban fikiran yg aku fikir pasal 'dia' terus hilang . mungkin itu perkara terbaik yg aku lakukan untuk lupakan apa yg berlaku . mudah-mudahan apa yg aku luahkan tu ta kan datang kembali pada aku ...

No comments:

I loVe musiC

mukabuku Cik Ayra

mukabuku Cik Ayra II