Tuesday, January 4, 2011

2011 post !!!

Ohoiii !!! dah 2011 da skaraNg ehe
syukur masiH dipaNjaNgkaN umur sehiNgga sekaraNg ... ALHAMDULILLAH

owkey !!
this year ako akaN meNghadapi spM !! ohoo ... ibu kata this year ta bole mainmain laei ... skraNg ni un suma kawaNkawaN busy study ja ... pape poN kami akaN buat yaNg terbaekk naNti !!

hurm !!
2011 my neW life begiN eN.Dzul tiada laei dalaM kehidupaN ako ... nampakNya a soNg title 'PelanPelan Saja' tu memaNg sesuai untuk ako ... ehe sesuai jua ako tuju an untuk dia ... I'm sorry ... tak ada niat meNyakiti, inilaH hatiku ... pastasNya kamu meNcintai yaNg juga ciNtai dirimu ... ciNta kamu ... lepaskaN lah diriku deNgan kamu biar kamu seNang ... bila berat melupakaN aku 'pelaNpelaN saja' :)

ehe !!
this year is my seNior year !! wuhooo ... it's means next year pasti ta jumpa sama Mei laei eheh tapi ta pape 'fB' kaN ade hehe ... mesti giNduu mao deNga halohalo dari dia ekeke !!
tahuN nie jua tahuN terakhir ako menabur bakti di sekolahku s.m.k Raja Jumaat as a prefect !! hope ako akaN laksaNakaN tugas ako deNgan baek !! ;)

umm !!
tahoN ni ako ta ada baNyak azaM cuma iNgin melakukaN yaNg the best uNtuk spm !! daN meNgubah diri agar jadi lebih baik !!

hurm !!
kalau di rewind 2010 baNyak perkara yaNg terjadi dalaM hidup ako ...
ako kehilaNgan beberapa oraNg tersayaNg
- Allahyarham pak LoNg
- Allahyarhammah waN busu
- Allahyarham pak loNg Mail

ada juga perkara yaNg memberi peNgajaraN pada ako terutma kejadiaN ako ter-slap kawaN ako .. after kejadiaN tuh ako meNyedari baNyak perkara ... baNyak saNgat daN ako juga lebih meNghargai kawankawan yaNg selalu berada disekeliliNg ako ...

ada juga yaNg meNggembirakaN ... ako dapat meNambah koleksi gadjet ako ehe ...
thaNks for my ibu keraNa memeNuhi keheNdak aNakmu yaNg 'Nakal' ni ehehe :p
juga
kelahiraN anak kuciNg ku yaNg comelcomel hehe !!

daN semestiNya ada perkara yaNg pahit , perit juga laiNlainNya ... ehe kalo cerita karaNg sampai luse poN ta abes hahaha :D

sampai siNi ja post ako untuk kali iNi ... akaN di post untuk masa yaNg laiN hehe see ya !!!
chintakepadaNyalebihberhaRgadariapapun,,,

No comments:

I loVe musiC

mukabuku Cik Ayra

mukabuku Cik Ayra II