Friday, December 17, 2010

cinta sayang

kejadian 5.12.10 ari tu selalu bermain dalaM fikiraN aku...bole dikatekan malam tuh susah gila ak nak tidur... herm coz malam tue deNgan tiba2 seseoraNg menghantar mesej kepada aku mengatakan dia ingin mengundurkan diri dAri hiduP aku... dia kata dia tak mahu ganggu aku.. bila aku tanya kenapa hantar mesej cam tu dia hanya balas wasalam...
sepatutNya aku gembira sebab dia tak kan berharap dengan aku lagi tapi tak tahu kenapa aku tak nak dia tinggalkan aku... tapi Alhamdulillah disebabkan satu mesej yg aku hantar yg aku kira mesej terakhir untuk dia ternyata mesej itu menyebabkan kami berbaik semula... dia kata diterase deNgan kate2 aku time dia tanya about my past... bukan tak nak bagitahu tapi aku tak nak ingat lagi.. lagipun kalau aku bagitahu takut dia sakit hati pulak...
sekarang relationship kami normal2 ja... aku lebih memahami dia tapi untuk tahap fall in love maaf belum lagi... tapi sekarang dia dah ada ruang di dalam hati aku cuma ruang sebagai seorang kawan dan abang bukan untuk cinta :)

No comments:

I loVe musiC

mukabuku Cik Ayra

mukabuku Cik Ayra II