Friday, November 5, 2010

-.-

word 'SAHABAT' hahhaa dulu aku sgt hargai ayat tue..dulu ak anggap 'sahabat' tu la segala-galanya but now tidak lagi... semua sebab kau... dulu kau yg membuatkan aku hargai 'sahabat' sekarang kau jugak penyebab ak dislike that's word.. membuatkan aku menyampah nak guna perkataan tue nak sebut pon hah... so now until forever aku takkan gune perkataan sahabat tu lagi.. aku tak nak perkara yg sama terulang cukuplah dengan kau... kau seolah-olah destroyed segala-galanya... kau buatkan aku hilang kepercayaan dengan kau... kau selalu buat aku terluka.. dan paling menyakitkan hati aku kau permainkan perkataan 'sahabat' tu untuk kepentingan kau sendiri dan itulah kali terakhir aku percaya dengan 'sahabat'...
so please jangan ganggu aku lagi tolong pergi jauh dari aku.. aku mohon aku tak nak disakitkan hati lagi dengan kau LEAVE ME ALONE !!!;'(

No comments:

I loVe musiC

mukabuku Cik Ayra

mukabuku Cik Ayra II