Sunday, October 10, 2010

maaf aku sedar aku salah...

herm...kira lama aku tak update blog nie so ari ni aku mao update cuma kisah kali nie kisah yg hermm cdeyy sket...
tragedi nie terjadi time raye..maybe tragedi yg aku tak akan lupakan sampai bila-bila.
tragedi aku ter-slap kawan aku sendiri yg bername eyqa...
sebab aku slap dia actually bukan sengaja tapi spontan aku geram ngan sumething dia buat dan tangan aku terus panggg..kene at pipi die
sory eyqa aku bukan sengaje...serius seyh aku tergamam lepas ter-slap ko...dan skunk disebabkan kesalahan aku tue ko tak tegur aku sampai skunk..tengok muke aku pon ko tak nak...tapi tak pe lah aku tak kesah...cuma aku pelik dan mungkin jugak terkilan sikit cause aku dah minta maaf ngan ko banyak kali malam uh then ko kate "tak pe tapi len kali control seket tangan ko tu..."
aku ingat ko ikhlas cakap tak pe(seolah-olah aku dah dimaafkan) tapi rupanya tidak malam tue ko tulis kat wall twitter ko jgn terkejut klau aku bukan eyqa yg dulu...huhu ayat ko tu membuatkan aku rase lebih besalah...bile kat sekolah ko tak nak tegur aku buat aku rase cam aku nie jahat sangat... but never mind lah itu ko punya hak sama ada nak maafkan aku or tak cuma tak sangka kebaikan aku selama nie ngan ko hilang macam tue je lepas kejadian tue seolah selame nie aku tak pernah buat baik ngan ko sedangkan aku dah anggap ko macam adik aku sendiri......;'(

No comments:

I loVe musiC

mukabuku Cik Ayra

mukabuku Cik Ayra II