Friday, July 23, 2010

hurm 23/7/2010

okeyh this things memang diluar jangkaan dgn tiba2nya nama dia muncul dekat skrin..time tu memang tekejut gilaa arh macam biasa lor kalau ade sumething yg ade kene mengena dgn dia mesti aku jadi tak menentu kekadang tue bepeluh-peluh habis basah baju...
dia anta uik..
yay never thought lor dia akan tegur dulu tapi yang slank nye fb lak ade problem time tue tak salah dia ada anta sumething lagi tpi aku tak dapat then mungkin dia ingat aku tak nak balas dia off9 terus...
babe tak tahu macam mana nak bagitahu dekat kau...aku selalu miss dekat kau terutama setiap kali 23hb kau mesti tahu kenapakan... aku just harap kau tak serik tegur aku lagi..aku promise kalau aku nampak kau on9 lagi aku pasti tegur kau then tanya sesuatu yang aku memang nak sangat tanya dekat kau...aku selalu ingat dekat kau sedangkan aku dah cuba hilangkan kau dari kehidupan aku after 6 month kita berhubung balik really..really miss you babe...

No comments:

I loVe musiC

mukabuku Cik Ayra

mukabuku Cik Ayra II