Friday, April 30, 2010

wat segan jaa..huhuhu

I'm back...
hari rabu lpas memang hari yg menyegankan wat aku haishh btul2 menyegankan...nak cita pon segan hehe
o.k story dia gini time tue gi klass kawan jup ada something nk bgi thu then ade la sowang nie wat aku pelik ngan dia...aku pon wat ar mke pelik then jalan nk balik kelas dgn xpandang depan....tankkk!!! telanggar krusi adeyh yg teruknya dpan kerusi tu ade tong sampah skali ngan tong sampah tegolek hahaha dh la time tue ade cikgu tgh ajar kat klas sbelah seb bek xramai yg prasan...lpas angkat tong sampah tue trus lari masuk kelas hahaha kawan yg ikot skali tue asyik gelak jaa siot btul....seb bek cikgu yg ngajar tue tak marah huhuhu...menyesal suda...len kali klau jalan xmao pandang tempat len agi huhu...

mao serius skit nie..skarang nie dapat rase perubahan dgn diri aku...perubahan yg sgt membimbangkan dan mengkhuatirkan...sebabnya sekarang nie aku selalu lupa something yg aku lakukan sedang perkara tue baru bape saat berlaku...kekadang tue aku lakukan perkara tue sekali lagi takut larh knape jadi mcam nie ekk...aku xnak jdi pelupa penah jgak denga org kene anemia,anismia...yg berkait dgn se'orang yg hilang ingatan sementara...tak mao jadi cam tue takut lama-kelamaan aku lupa dgn semua perkara...hope perubahan aku nie tuk sementara saja dan kembali pulih...I'm still young...byk perkara yg belum aku buat lagi....

-Azirah-

No comments:

I loVe musiC

mukabuku Cik Ayra

mukabuku Cik Ayra II